Innan bläcket tar slut

När jag vaknade i morse var jag helt sjukt svartvit och kontrasten var megahög. Min mun var bara ett sträck... läskigt. Vet ej varför. Konstigt hur det kan bli, va? 
Går det för övrigt inte att ladda ner bra musik någonstans nu för tiden? Jag minns the golden days då det floodade över av bra sidor, men nu får man ta mig fan nöja sig med att tanka från youtube och dålig kvalite, verkar det som. Buhu. Får börja släpa med mig datorn och använda den som mp3. Betalar redan 49 spänn i månaden för spotify, och känner att 99 riksdaler är liiiite för mycket för den enda fördelen att kunna lyssna på mobilen. All "min" musik finns inte ens där, ju. Inte ens en bråkdel av den. Ledzen hezt

Någon form av TL;DR-demon verkar ha besatt min kropp, förresten. Förr har jag iallafall kunnat hålla mig kort om jag måste, men nu går det verkligen inte. Herregud. Ni får ursäkta mig och min inneboende demon.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0