Jag gör bokstavligt talat sönder mig själv.

Alltså, när jag blekte håret häromsistens (färgen jag har nu sparkar rätt mycket arsle, thank you very much) fick jag ett litet sår i bakhuvudet. Antar att min hud inte diggade att bli dödad av väteperoxid. Detta såret har blivit lite större för varenda jävla dag som gått, då jag är en av alla människor som ej kan låta bli att peta på skorvar. Äckligt, jag vet - lev med det. Och låtsas inte att ni inte gör det också... jag vet mer än ni tror, era nasty små fuckers.
Hur som haver. Måste komma på ett sätt att sluta pilla. När såret inte är synligt blir det ju ÄNNU bättre, för då kommer heller inget ärr att synas! Fantastiskt. Men, snart kommer hela min skalle vara en sårskorpa. Måste.sluta.pilla. Kanske får limma fast händerna i knät? Kedja fast armarna i sängen (inte mig emot)? Klistra fast en mössa på huvudet? Raka av håret och sätta plåster på skiten?

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0