Lycka i kartong-format.

Bästa smset någonsin mottaget; "nu kommer vi med pizza." HOLY FUCK. The awesomeness är genom taket, av kroken, och alla andra sätt att säga att något är... ptja... genom taket. Ingen större logik i detta inlägg. Men, sensmoralen är iallafall "Ät pizza. Det är gott."
En annan bra grej: igår försvann alla mina spellistor av "någon" anledning (ja änt bitter) och förtvivlan var stor. FLERA ÅRS MUSIKSAMLANDE SOM GÅR UPP I RÖK. Bara så där. Poff. Men, då jag är värsta pro-megahackzzZo0r har jag på något vänster fixat tillbaks dem. Jag är så jävla fantastisk. Dunkar mig själv på ryggen och gör tummen upp åt spegelbilden. BOOYAAAH

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0