Prima donna of the gutter

Ni får ursäkta den smutsiga spegeln, att jag ser ut som en efterbliven hyena, att min ena arm ser ut som en stump och att min hårfärg är lite funky för tillfället. Det är delvis kamerans fel, delvis toningens. Fuck ICA-toning. Tacka vet jag Goldwell. Och ja, det rosa glasögonmojset är ett halsband.
Tyckte att jag skulle fira det faktum att jag kan ladda upp bilder (äntligen) med en bild. Och det gjorde jag också. Jag är hungrig. Som vanligt. GE MIGGG MAAAAT.

Min ena vampyrtand syns lite såg jag nu! Jag har många gånger blivit tillfrågad om jag slipat dem. En gång var det till och med en okänd unge som frågade om jag, de facto, är en vampyr (detta var alltså under tiden jag hade svart långt hår och rockade rött läppstift cirkus hela tiden).
"Ja," svarade jag, "vill du känna på mina tänder?" Ansiktsuttrycket på ungjäveln var priceless. Skiträdd och fascinerad på samma gång... jag undrar hur många kidz jag traumatiserat med mina jävulskap.

P.S. he tastes like you, only sweeter. D.S.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0