tröttpåmänniskor.gif

Seriöst urflippad jävla psykologilektion idag. Känns även heeelt okej att min lärare i sagda ämne trodde att adhd och damp är samma sak... och well. Gifen demonstrerar hur jag kände mig (och förmodligen såg ut) under större delen av tiden. Eller ja, detta utblandat med hysteriskt kaffe-garv och den där hjärndöda jag-hör-att-du-pratar-men-förstår-inte-vad-du-säger-minen.
Jag borde ju vara van vid det här laget, med tanke på att jag haft samma lärare både länge och väl, men idag tror jag att vi uppnådde en ny dimension av flummig urskevning. Det var allt från och mellan gula, rosa, blåa, vita, svarta och gröna trådar intrasslade i den röda. Som vanligt med henne, visserligen.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0