Svammel. Borde sova.

Likt sättet jag blir varm och fluffig av skateboardpojkar kommer stickers alltid ha en mjuk och gosig plats i min själ. Jag älskar allt av konstnärlig anda, men det är klibborna som äger mitt hjärta

Denna kommer för övrigt från mina gamla hoodzzz, och inte ens gud har koll på hur många gånger jag promenat över det där övergångsstället. En bit upp ligger Sibylla, och två minuters promenix därifrån återfinner vi hederliga Gamla Gatan 8 och den fantastiska lägenheten på första våningen... saknart. Söndagsburgare i veggomodell och låsa sig ute på innegården, skrik och panik med Sussi och försöka klättra in genom ett minimalt fönster två meter över betongen.
På samma innegård stötte jag även på Dessie och Paow (jag bah namedroppar fjortisbloggar) en gång. Det var random. Minst sagt. De fjollade runt och fotade med en ölburk som stått där i veckor. Kan vara så att det var någon av oss som förtärde det ljuvliga humlet som en gång var i den. Intressesurfarna dampaaaaar

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0