HEY I WANNA BANG YOU.

Nehe. Min dator ville ej att jag skulle spela Sims, så det får hända vid en annan tidpunkt. Så därför laddar jag upp en gif på hur mina tankebanor går 85% av min vakna tid. De andra 25 tas upp av mat, musik och tv-spel. Med andra ord är jag en femtonårig snubbe fångad i en nittonårig b-ruds kropp... ehe. Bögsnubbe, förmodligen, med tanke på att jag enbart attraheras av karlar. Här är gifen, hur som haver. Jenna Marbles är awesome.



Å andra sidan kanske vi borde reducera de där 85 procenten lite, så att mina bröst-tankar får lite egentid. Jag tänker förvånansvärt mycket på bröst för att vara en straight medlem av det kvinnliga könet. MEN DE ÄR JU SÅ RUUULIGA!
När jag skulle betala på Monki i helgen kunde jag knappt fokusera på själva betalningen, då kassörskan förvarade sina rätt stora bebisutfodrarre i vad som såg ut som en rätt mjuk bh.  BOOBS ALL OVER THE MOTHERFUCKING PLACE! Längesen jag var så ofokuserad. Som sagt, femtonårig pojke, ja. Nu rabblar jag, kthnxbai

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0