Vad fan...?

Ahmenjustdet. Packa, äta och samla ihop mitt liv var det ja. Hur blev klockan nästan sju? Jag tycker mig minnas att jag tänkte "Borde börja packa. Är lite hungrig också. Packa och äta it is!" och då var klockan cirkus tre. WHAT IS THIS SORCERY? Nu förstår jag ärligt talat ingenting.
Fixa håret skulle jag göra också - mitt hår är nämligen omöjligt att hantera när det är nytvättat och utan behandling i vått tillstånd. Nu är det helt plötsligt... torrt. Det långhåriga marsvinet tar jättelång tid på sig att torka utan hjälp på vägen. 

Känner jag mig själv rätt kommer jag titta på klockan om tio minuter, och då kommer den vara halv två. Dammit.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0