Vi har det bra, vi här nere i källaren

Okej, jag erkänner. Kan vara så att jag är lite rastlös.

För er som aldrig befunnit sig i min källare kanske undrar vad fan det är som hänger på väggen bakom mig. Det är lite av en gästbok, skulle man kunna säga. Folk får helt enkelt lämna både onyktra och nyktra små meddelanden där om de känner för det. Den bjuder på en hel del guldklimpar, må jag säga.
Några fina exempel på detta är "LISA SÄG VAGINA!", "Fuck you and fuck Elli too", "Boobies!", "SÄLHORA" och så vidare.
Och nej, jag har aldrig hävdat att varken mina vänner eller jag är särskilt anständiga. Eller mogna, för den delen. Lika bra är väl det; onödigt att sluta vara barnslig, amirite?! Tänker inte bete mig "vuxet" bara för att jag är nästan är tio år äldre än tio.
Ooooch så hade vi det avklarat! Tung sten som lyftes från mitt bröst... fast, näe.

Kommentarer
Postat av: tina

faan vad söt du är.

jag tycker ni verkar ha kul, och det är det som är huvudsaken :D

2012-01-16 @ 18:29:30

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0