Ågren står i fönstret, kikar på mitt bord

Blidde la lite bildfattigt här va, så ni får ta och spana på min spännande nunna och smusiga hår
"När kvällen sjunger på refrängen och är nästan slut, och mörkret lägger sig som man släckt ett ljus, och dimman kryper fram som nått läckte ut, och älvorna bjuder upp en till bäckens brus
Där har jag fastnat i ändlösa dagar, jag fyller på gift i min butelj, vem vill smaka? Målar min egen värld med pensel på gatan, ensamvargen lämnad där bakom. Motgångarna blir minnen av vår i krig"

Alltså Organismen har inget utseénde som attraherar mig, kan man ju säga, men SHIT hade jag sprungit på honom lite på random sådär hade jag föromodligen våldtagit honom på plats och bett honom bli far till barnen jag ej vill ha. Det är ju ta mig fan så att det knullar i öronen /ursäktar grovt språk och sexuella antydningar men fuck it bara. Jag är mycket men inte fan är jag anständig

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0