Jadu

SHIT vilka skumma drömmar jag har haft inatt. och SHIT vad roligt jag hade igår. Det är alltid lika spännande att skeva ur på krogen med Sanna; man står och snackar med någon random dude och så dyker hon in och ba "PUSSA HENNE! KOM IGEN DÅ! HALLÅ, DET DÄR ÄR INGEN RIKTIG PUSS. JAG VILL SE LITE TUNGA!" Man vet liksom aldrig riktigt vad som kommer hända härnäst. Haha.
Den arga lilla bitchen i mig dök upp en gång också, när en dude sa att b-rudar borde använda mer klänningar, kjolar och diverse annat joll. "Hallå, vi BORDE ta mig fan inte göra nått alls" fnös jag och lallade glatt iväg. I en blommig klänning med tillhörande tyll-fluff. Meheh, alltså... ja.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0