Scumbag brain

Hörrni kompisar, ingen som sitter på lite kuckelimuckmedicin mot mörkerrädsla (mörkrädsla? mörkerrädsla? wait, what)? Här om dagen satt jag nämligen och filurade, och av någon anledning kom jag på något fantastiskt! Att HERREGUD DET HAR BLIVIT BÄTTRE! MIN PARALYSERANDE SKRÄCK FÖR MÖRKRET ÄR PÅVÄG BORT!

Det tyckte min lilla ärthjärna att vi skulle ändra på. Kan tänka mig att den resonerade åt "Why? Because fuck you, that's why"-hållet. Möjligtvis tänkte den att "Hahah gick du på den lätta? Så roligt ska vi inte ha."
Såååå, nu sitter jag här i vardagsrummet och är typ livrädd för att bege mig ut på äventyr i den mörka hallen, vidare in på den ännu mörkare toaletten och sen in till min monster-säkrade säng.  Alldeles alldeles för lång väg, känner jag, och fortsätter vara trött men trygg här i fåtöljen


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0