The force is strong with this one

Jag hörde att den där Jerker är en jävel på att trolla fram rumpsparkande tatueringar av sjukt lösa beskrivningar. Sanna verkade redigt nyfiken igår så this one's for youuuhohohooo! Dålig bild osv men what the hell. Den är jävligt svullen nu så ni kan ju tänka er hur taniga mina armar är i vanliga fall... ahaha. Armmuskler? Vad är det, liksom?


Och för ett tag sen fick jag en liten förfrågan om att visa mer mig och mina kläder, så that's what I'm doingggggg. Star Wars-tischa för billig peng från H&M = KLAD HEST. Varenda blond liten fjortis som inte har sett filmerna kommer väll tralla runt i den snart, men I don't give a fuck. Lite störd på att det står the Empire Strikes och inte the Empire Strikes Back, meeeen jag överlever.
Ni får ursäkta att jag ser ut som en liten idiot på båda bilderna, men det är ju precis vad jag är. Ner på stan med Bellan nu snart, tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fel inlägg, haha Men du fattar :D/s

2012-03-08 @ 16:16:48

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0