Adrenaline rush

Hej hej kompisar, chillar lite med kaffe och Looptroop (Modern Day City Symphonyyyyy mhmhm ♥). Lär tvinga i mig lite käk i någon form snart, då det bär av ner på studion vid två-tiden så att jag kan bli lite färggladare och fattigare. Ingen aningen om hur motivet ser ut whatsoever, men det är nog lugna gatan! Lite nervis över blodsockerfall, som vanligt. Det är fan värre än själva köttandet, om det nu inträffar. Lite av en fobi in the making kanske? Blir kallsvettig av tanken bara. Meheh
OCH TITTA HÖRRNI! Jag har Froosh i mängder. Bästa sjuttisarna som existerar... eheh. Så nära lycka på flaska man kan komma, om man ej får räkna alkohol. Vet ej varför jag ser gul ut. har kanske gått och blivit kines? Ser rätt besatt ut också. Är besatt. AV FROOSH MHMHM

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0