Har man tråkigt så har man.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? "Herre-fucking-jävla-gud", och sen "Satan, jag har typ inga ögonbryn"
Hur mycket kontanter har du på dig? Allt jag har är en flott dröm och tolv och nittio. Typ.
Vilket ord rimmar på test? Fest, hest, mest, incest
Favoritplanet? Den jag kommer ifrån. Med andra ord; inte jorden, alltså.
Vem ligger fyra på missade samtal-lisan på din mobil? No name. Svarar typ aldrig när jag ej vet vem som kommer befinna sig på andra sidan tråden mehe
Vilken är din favoritringsingnal på din mobil? Eh, favorit och favorit - den jag har nu låter typ ring ring.
Vad har du på dig på din överkropp just nu? En halvsvettig/skitig/smånasty svart grej med trekvartsarmar eller vad fan det heter. Matchar det hela med ett par prickiga bomullstrosor modell hotpants. SEXY BITCH
Sätter du etiketter på dig själv? Om det står "sätter bara etiketter på saker som ska ha etiketter på sig, typ mat" på etiketten ifråga, så ja. När jag jobbade på Åhléns rockade jag även en "Sarah"-skylt.
Vad är det för märke på skorna du har på dig? För jag ligger jätteofta och chillar i sängen med skor på mig.
Ett ljust eller mörkt rum? Ljuuuuust
Vad gjorde du vid midnatt? Ehh... det är jag osäker på. Om jag gjorde vad jag tror att jag gjorde är det inget vi behöver ta upp här. Annars smuttade jag nog på en öl (JA MAMMA. EN ÖL. PÅ EN MÅNDAG. SHIIIIT).
Vad står det i ditt senast mottagna sms? "Vad gör du? :D"
Vad ligger ditt närmsta seven eleven? Vid das tågstation
Vilket uttryck använder du mest? Ingen aning faktiskt. "Jag är hungrig" och "Jag är trött" är rätt högt uppe på listan, men är rätt osäker på om dessa kan räknas som uttryck.
Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Inte en blekfet jävla aning. Kastar ej runt "älskar dig" som någon liten vettvilling.
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Mina ben. MEHEH. Nä, de är faktiskt nyrakade. Min kissemjaou (your mind is in the gutter, but mine was there first, typ)?
Hur många droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Nicotine, valium, vicodin, marijuana, ecstasy, and alcohol, c-c-c-c-cocaine. Och alla andra droger ni någonsinn hört och inte hört talas om. Fast nu ljög jag lite... nikotin, koffein och alkohol är mer korrekt.
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Jag fotar analogt så det skriker om det, så typ en miljard. Fast nu ljög jag visst igen
Vilken ålder har varit bäst hittills? Vet ej, då jag har nada tidsuppfattning. Sexton? Sjutton? Arton? Nitton? Tre?
Din värsta fiende? Får jag bara välja en? Eh, alltså, nä, jag är typ hur peace som helst
Vad var det senaste du sa till någon? "Åh tack, fan vad bra" typ, till min moder som inhandlat Bephanten till lilla mig
En miljon dollar eller förmågan att flyga? Pengakåt och fattig som jag är kör jag på miljonen. Det är ju ändå dollar vi snackar om, ca$h is king osv
Gillar du någon särskild just nu? Jaaaaaaa.... Johan Hellqvist. Also known as Organismen. Meheh.
Senaste låten du lyssnade på? Den däringa Ranelid-låten som alla snackar om. Hoppsan, en till lögn. Näe, Zombies av Looptroop var det minsann

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0