We were seventeen once, acting like we were immortals



Idag fyller min finafina lilla kömpis, min eviga partner in crime och min fantastiska wingwoman Sanna tjugo! Om jag ens försökte berätta om alla sattyg och äventyr vi har varit ute på skulle ni förmodligen inte tro mig. Utan henne hade jag förmodligen lagt mig ner och självdött för längesen.
Vi har varit både fantastiskt överlyckliga tillsammans och totalt jävla miserabla, men på något sätt har vi alltid lyckats göra det bästa av situationen och tagit oss ur alla möjliga situationer helskinnade, och haft jävligt roligt samtidigt. Så GRATTIS GRATTIS min fellow hårdrocksslyna! Du är bäst. LET'S GET SHITFACED
Ser ut som en murk. Är kanske en murk?

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0