Not sure if no hangover or still drunk

En eller två öl förvandlades, som vanligt, till ett sjöslag av sjuka mått komplett med efterfest och allt. Kan någon vara vänlig att förklara hur det kan komma sig att jag helt plötsligt fann mig själv dansande osh skrikandes längst fram på Melody Club? Jag har inte ens hört dem sen jag var typ tolv-tretton. Vad var det som hände där, liksom? Chillöl på Ljungbergs, my fucking ass.
Lyckades även spana in en attraktiv karl på tältet som gärna hade fått göra unspeakable things med mig. Nu tänkte jag våldtäksduscha och sen chilldilla ute i solen med min kära wingman Sanna. Är för övrigt relativ säker på att jag fortfarande är smålullig.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0