Human after all

Funderar på att spela lite Black Ops. Long time, no see så in i helvetet. Lite snorigt rädd för att bli super-hooked bara. Som vanligt, liksom; dålig självdiciplin och tv-spelsnörderi är ingen bra kombo. Räcker med att jag tänker "CoD" och jag är frånvarande från livet i två-tre veckor, sen vaknar jag upp med fett hår, snus i käften, mjukisbyxor på, lite dreggel i mungipan och bah WHAT THE FUCK HÄNDE? Dock värre med Modern Warfare-serien. Går in i trans och blir en zombie vars tankar enbart består av döda-äta-döda-äta-döda-äta-döda-döda-döda-döda. Galet.


"You know you've played too much CoD when you yell 'Cover me, I'm reloading!!!'
during a snowball fight."
...well. Been there, done that.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0