Jag rycker på axlarna och skjuter från höften.

Alltså hörrni nini, show some löve (eller hate, you decide) för i hela helvetet! Jag är ju nyfiken på vad ni är för lurkers. Egentligen kanske det inte spelar så stor jävla roll, men ändå. Skriver får majsälf, så att säga, och enbart av den anledningen att jag på något sätt måste hävda mig hela.jävla.tiden.
Så istället för att klottra* på parkbänkar får det här vara min outlet. Det kanske gör mig till en liten attention whore, nu när jag tänker efter. Det är väl ltie halv-lame att blogga egentligen (no offence, kära fellow-bloggers, jag gör det ju ta mig fan själv. Inget jävla walk the walk and talk the talk här inte) Men, who the fuck cares? Kul att ni vill läsa, antar jag. 

Mina måleri-måleraplaner dog för övrigt ungefär när jag insåg att de svarta pennor jag här nere har torkat, och ja, jag är för lat för att gå upp för trappan. På riktigt. Jag är nog den smalaste tjockisen på planeten. Sova lite istället? Ja... fast näe.


*Fult ord, fult ord, FULT ORD!!!! Vi borde nog sluta använda det, tror jag. Ja. Det bestämmar jag att vi gör. Från och med nu får INGEN säga klottra. Okej?

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0