Lataste tjejen

Nytvättat hår är inte så jävla ballt, alltså.

Kära vänner med körkort; ni har gjort mig ännu latare än jag var innan. Jag tycker mig minnas en svunnen tid då jag traskade eller cyklade vart jag än skulle.
I dagens läge skulle jag (på riktigt) hellre dö än få för mig att gå eller cykla till/från skolan. HERREGUD, den ligger ju ta mig fan nästan på andra sidan stan! Inte för att staden i fråga är stor, men you get the point. 

Ska iallafralla snart tralla iväg till Ellan och hjälpa henne att tvätta bilN. Kan bli intressant! Vem vill sätta pengar på att jag kommer vara mer blöt och inlöddrad än bilen?

Kommentarer
Postat av: Maria

vad snygg du är!

2011-12-17 @ 15:03:17
Postat av: moa

Men söt! :)

2011-12-18 @ 14:17:02
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0