Zombie boy

Jag fattar inte hypen över den här snubben. Alls. Han är med i en Lady Gaga-video, och VIPS så vill alla ha honom och ba "ZOMG!!!!" ungefär. Tatueringar i all ära, men... nej. Bara nej. Så sjukt fult att det fan inte finns ord för det, men om han gillar det... visst. Fattar inte grejen bara, och han kommer nog inte se lika "fräsch" ut om säg femton-tjugo år. I vanliga fall är jag inte den som kritiserar andras tatueringar (deras kropp, deras val), men fan. Jag undrar om han ångrar sig ibland? Måste gjort helvetiskt ont iallafall.
Det här är visserligen rätt ballt. Om han inte hade gjort den där "fanvadcooljagär"-minen hade han nog sett rätt bra ut.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0