Tjuhu.

Överväger att lönnmörda min symaskin (tusen gammal och borde pensioneras).
I morgon ska jag äta tacos i skolan. Om ni vill veta vad jag tänker äta alltså. Det blir nog trevligt, tror jag. Sen ska jag till AF (och förmodligen låsa in mig på skoltoaletten och ångestgrina ett tag innan) och bli förnedrad en sväng, sen ska jag hem och våldtäksduscha. Eller hänga mig. Eller både och.
NEEEJ DÅ! Jag skojar ju bara lite med er. Hehe. Hehehehhiihihooo! Men tacos och AF blir det iallafall. Om jag inte i sista sekunden lyckas hitta på någon ursäkt. Jag är ju (tyvärr) en sån där människa som dör ångestdöden så fort jag måste göra något relativt viktigt. Men lika glad (hihi råkade skriva glas först*) är jag för det!


*Hihihihehehöö "lika glas är jag för det," hihihehuuu. Kvällshumor och jag är inte ens är trött </3

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0