White trash (not so) beautiful

Kände att mina megacharmiga egobilder behövde lite variation. Nu har jag alltså lärt mig att variation inte är en bra grej. Måste även tillägga att bullen på huvudet i vanlig ordning inte är till för att få till den där sexiga "nyknullad-men-ändå-fräsch-looken" utan snarare till för att dölja flottigt/smutsigt hår som ej blivit borstat sen nittonhundrafrysifast. Akta überplatta luggen, också.
Jag är nämligen en sån där nasty vänsterfjolla (inte för att det har något med smutsigt hår att göra, men eh) som låter håret förbli otvättat i ett par dagar efter att det blivit smutsigt. Använder ursäkten att det är snällt mot håret och miljön, men egentligen är jag nog bara lite lat. Och lite halvt hippie. Skattungbyn nästa! Fast nä. Men folkhögskolan. Och tacos. Så nu ska jag sluta tjata om den där jävla tacosen i varenda inlägg.

Eheh. Istället för att vara en såndär rich bitch är jag en såndära dirty hippie, så att säga.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0