DÖ BARA DÖ.

"I'm sorry to hear you are experiencing issues currently. I have a quick fix solution for you. When initially logging into your Spotify Client (app), you will need to make sure the remember me box beneath your password and username boxes is un-ticked. This should resolve the error 410 code.

I have also noticed you have two accounts, one is pre - Facebook and the other is post Facebook. Can you please confirm some security details, so that we can delete the duplicate account. This is if you created accidentally unaware?"

Alltså. Spyr galla på allt vad Spotify heter. Så jähähääävla mycket krångel. JAG VILL BARA HA TILLBAKA MITT GAMLA KONTO ELLER IALLAFALL SLUTA BETALA 49 SPÄNN I MÅNADEN FÖR SKITEN men det går tydligen inte, då deras support-crew verkar vara totalt inkompetenta.

I det tidigare mailet skrev jag klart och tydligt att det INTE funkade att göra så. Skriv helst INTE samma sak igen. Och be mig INTE om uppgifter så att ni kan radera mitt nuvarande skitkonto som är det enda som funkar för tillfället så att jag blir helt utan. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Jävla facebook som ska fucka ur allting. GAAAH VAD JAG BLIR ARG och ja, caps är fullständigt jävla nödväntigt.

Och nej, jag tänker INTE rate:a ditt förbannade jävla skitsvar som bra på nicereply.com. Hur många "kind regards", "I'm sorry" eller "please" du än använder. För du, herr Louis Napoletani (Spotify Customer Advisor), är INTE min favoritperson i världen just nu. Snarare tvärtom. Hoppas du kan svenska och googlar ditt namn. Tack och hej. Nu går jag ta mig fan tillbaks till Grooveshark. OCH JAG VILL SLIPPA BETALA FÖR DEN JÄÄÄVLA SPOTIFYSKITEN SOM JAG INTE ENS ANVÄNDER (eller KAN använda snarare) TEEFG<BHVSJO (caps fortfarande nödvändigt).

Önskar att jag var femton och dryg-kaxig fortfarande så att jag hade kunnat tjafsa i svaret. Meeen, känner mig femtio kilo lättare iallafall. Avreagera sig = awesome

Edit; Eheh fick lov att kolla upp snubben på facebook. Lite sugen att skriva ett fint litet "jag hatar dig och allt vad både du och spotify står för"-inlägg på hans wall. Dessutom har han dålig musiksmak. Han finns även på LinkedIn och söker alltså förmodligen nytt jobb... lika bra det kanske? JA.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0