Gnäll. Igen.

Jag är hungrig, känner mig ensam, är uttråkad och allmänt jävla gnällig. Och som att inte det skulle räcka slogs Tunnelbanan på helt random nu. Buhu. Älskade Stockholm. Weird att femman slogs på precis när det började, också. Hade trean eller nått på innan... nu spökar det också. GRRRREEEAAT.
Nu snackar dem om "skadegörelse, så som klotter" och de kan konstatera att det rör sig om en "känd klottrare" som varit i farten. HHHRRGSAH. Hatar ordet klotter. Vill strypa alla som använder ordet klotter. OCH OM DET SKA VARA SÅ JÄVLA MYCKET GNÄLL, DRA UPP ETT PAR LAGLIGA VÄGGAR VAFAAAAN (caps är fullt nödvändigt). Det är inte så jävla svårt, kan jag tycka. Idiotjävlar.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0