Döda mig bara.

Är rätt säker på att jag är döende. Vad kan jag möjligtvis ha gjort för att förtjäna denna hög av ickefungerande bodyparts till kropp? Var jag kanske en otrogen seriemördare/djurplågare i ett tidigare liv, och är därmed dömd att leva detta liv fångad i en kropp byggd av reservdelar?
Är det inte träningsvärk är det migrän, annars ligger jag i fosterställning och grinar av illamående och magknip, är det inte det försöker min livmoder döda mig innifrån, eller så dampar varenda led jag har i benen och fötterna ihop för att jag spenderade en stor del av min barndom i en danssal/två jävla år på frisörprogrammet i fel skor och oergonomiska ställningar. Men ibland får kära kroppen ett motherfucking kioskmongo-ryck och bestämmer sig för att nu jävlar ska vi testa något nytt och spännande, så att hon får lida lite extra; något utöver det vanliga liksom. Jippie fucking yay! Snart får jag väl AIDS utan att märka skiten och dör knall och fall.
Over and out, ska nu dricka red bull och kaffe tills jag ej minns vad jag heter. Då det är måndag morgon är alkohol tyvärr inget att överväga, så man tager vad man fucking haver. Ja, jag är sjukt upprörd, om ni inte noterat detta vid det här laget. Har sovit alldeles för få timmar inatt, då jag var rätt upptagen med att vrida mig i krämpor/grina av smärta.


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0