Does whatever a spider can

Såhär roligt har jag just nu.
Ni får ursäkta min lagomt lamea uppdatering här. Har ej något schmexigt att skriva om (inte för att jag har det i vanliga fall heller... men, ja), så det blir lite tomt på ovettigheter. Mitt Spiderman-halsband är awesome, förresten. Det är nog det smycket jag ägt och använt längst, haha...
Femtio spänn på h&ms barnavdelning för fem-sex år sen. Bättre än allt guld och silver i världen, ska ni veta! I perioder har jag tappat bort det och varit lika jävla förkrossad varje gång. Men det har alltid dykt upp igen, och det var exakt det halsbandshelvetet gjorde häromdagen. Lyckan var oändlig. Jag svamlar. Ironiskt att jag har superfobi för spindlar, men rådiggar Spiderman. Fortsätter svamla.
"Whenever there's a hang up, you'll find the Spiderman"

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0