I'm so dirrrrty

...näe, inte på det sättet. Eller... lite kanske.
I nästa liv ska jag bli en sådan girly-girl som blir all tingly inside av tanken på fluffiga lakan och nystädade golv. I detta liv... WELL. I'M FUCKING NOT. Lite skit stör mig inte. Inte mycket heller, för den delen. Eller jo, det stör mig, men bara yttepyttelite. 

Japp, den där amerikanen har besatt min kropp. Igen. Jag bör ej titta/lyssna på saker där det pratas engelska, då jag glömmer bort hur man brukar det svenska språket. Deal with it.


För övrigt läste jag nyss meningen "en god shot tequila." BAH WHUUUUT?! Något sådan existerar inte. Har jag missat något, eller? Finns det människor som på riktigt njuter av en shot tequila? HUR ÄR DETTA MÖJLIGT? Förstår ej. Min världsbild vändes upp och ner.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0