Lazy

I min hjärna;
När jag får pengar ska jag köpa massa übermegasnygga kläder, sluta vara en slacker, fixa håret på något ballt urflippat sätt, köpa überawesome smink och sen ska jag bli SJUKT SNYGG (bam, du är nu en ny människa). Så ska jag köpa massa nya objektiv och börja använda kameran oftare, sen kommer det dyka upp en lägenhet under näsan på mig! Bara sådär! Från ingenstans! Sen simsallabim är jag en supersnygg, asbra (och rik) fotograf med awesome lägenhet. Sen ska jag börja måla igen också, och bli tyyyysen bra på det med. Och vips så är jag konstnär som säljer tavlor för miljoner!!! WOHO. Det går bra nu. Dessutom hinner jag rädda världen på fritiden.
I verkligheten;
Öl och bakispizza. Kanske en cheeseburgare eller femtio, också (bam, du är nu fyrtio, fattig, gravt överviktig och kan ej minnas din ungdom).

Gammal bild och sådäraaaaa. För lat för att ta upp kameran. Till och med för lama egopix. Ehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja ost är fan jävligt bra! mmmmm oooost!

2012-01-10 @ 20:09:17
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0