Ooohh... crap.

Okej, I'm freaking the fuck out här. Något buffade nyss på dörren. Kan ha varit kattjäveln som diggar att skrämma skiten ur mig, men kan även ha varit en seriemördare/rapist som planerar att våldta mig i femton dagar innan han slicar av mitt skin med en osthyvel och syr en skjorta av det.
Jag är relativt säker på att det är det senare alternativet och kommer därav aldrig mer lämna detta rum. Han står nog där utanför och väntar. Alternativt har han gömt sig i ett av de tusen mörka rummen utanför detta mörka rummet (ni som varit i min källare fattar vad jag dillar om).

Det är lite olyckligt, då jag är dödligt kissnödig och tyvärr inte befinner mig inne i ett badrum. HJÄLP MIG. Jag är en väldigt unhappy camper just nu.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0