Tal av hjärter dam

"Och den kärlek som jag ger är blott en del av den jag saknar
Varje morgon när jag vaknar, var sekund och var minut
Har någon nånsin sagt till mig hur kärleken ser ut, eller varför den kan lämna såna hål?
-
De jävlar som förändrat mig, de dödar bit för bit, och glädjen har försvunnit liksom jag
Men jag hittar den en dag, och jag är envis kan man tycka,
men jag ska finna all min lycka; om så döden ska bli den som tar mig dit"
De jävlar som förändrat mig ska jag för alltid hämnas

Herr Winnerbäck är bra på det där med ord, har jag noterat. Ett par gånger. I ett par år. Sitter här med helosan på hakan och skrålar med, och det låter jättevackert. Lovar. Ehehe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen bra med ord! hahah råkade skriva ost istället för ord först. höhö jättekul...

2012-01-10 @ 18:43:06
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0