Fjollor.

"Regeringen vill undersöka möjligheten till rökförbud. Snart kan det vara färdigblossat på allmän plats blablabla." - Aftonhoran

Jamen absolut. Det låter som en helt fantastisk idé. Om vi även förbjuder feta människor att äta på allmän plats (det är ju en hälsorisk för dem att käka för mycket, right?), och svettiga människor på bussen. De luktar minst lika vidrigt som en cigarettjävel. Folk som äter på tåg också - speciellt korv eller skinka. Det äcklar mig och jag får kväljningar av stanken (ja, på riktigt). Skrikande ungjävlar på allmäna platser över huvud taget, men specifikt på restauranger, fik och i affärer stör mig och många andra. Kan vi inte göra oss av med dem också? Jo, det tycker jag minsann.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0