Helvete vad ont det gör med inre blödningar

Jag sitter och funderar på vad medellivslängden i Australien är. All logik säger mig att antingen är den typ tjugo minuter eller så är alla aussies jävligt mycket ninja eller nått... hum. Jag menar, varenda litet djur där vill ju liksom döda dig. Till och med de söta.
Ta koalor, till exempel. De är ju jättegulliga, och ser jävligt chill ut där de hänger i sina träd och är stenade beyond vettets gränser. Men jag LOVAR att de en vacker dag kommer samlas till en stor koala-armé och utrota mänskligheten. Inget djur kan vara så mysigt utan en hake. Finns inte en jävla chans.

Vi jämför. Här är en koala. Han chillar lite i sitt träd, är nypa-i-kinderna-vänlig och blir hög på sina blad.


Här är en annan koala. Ser ni inte hur ond han är?! Evil, pure motherfucking evil, I'm telling you
Vet ej hur det kan komma sig att jag sitter och skriver ett inlägg som handlar om huruvuvida koalor är onda eller inte. Men det gör jag, iallafall.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0