"Vem är Tupac ens?"

Eheh måste bara meddela. Läste nyss en lista vid namn "Tio sätt att bli av med en hiphop-snubbe" eller dylikt. Lätt bästa punkterna kommer hääääär! Har typ lyckats med sista, dock ej med meningen att bli av med någon, men eeeh... roligare därför, eheh.
"Man påpekar, lite försynt, 'Men baby, du har väll aldrig ens bott i förorten?'"
"Man textar 'Booo, finns Supreme på Cali eller?! Puss!'"
"Man säger 'Tycker han har ett och samma flow bara?' när han säger att NÄÄÄKIIIISHH EEE BÄSTA RAPPAREN I SUEDI."


Borde testköra hela listan och dra den med alla hiphop-dudes jag känner. På roligt, då jag ej vill bli av med dem, men i forskningssyfte. Se hur länge de står ut med mig likzzzom. Fniss


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0