9 saker om dig själv.

1. Jag är en adrenaline junkie av brutala mått. FARLIGT ÄR ROLIGT!
2. Jag är vänstervriden när det kommer till politik (vilket ni förmodligen listat ut vid det här laget) men är långt ifrån PK.
3. Jag skämtar om allt. Dagen efter att Breivik hade köttat loss i Norge droppade jag den fina linen "Nästan så att man ska flytta till Norge, right?!" när det diskuterades arbetslöshet och andra biverkningar av livet. Det blev väldigt tyst. För tidigt, eheh?
4. Jag ÄLSKAR att fylla i listor. Haha...
5. Jag hatar sport, så länge ordet extrem inte står innan.
6. Jag tänker väldigt ofta på engelska, och det händer rätt ofta att jag inte kan komma på en bra svensk översättning till det jag tänker säga.
7. När jag festar lallar jag väldigt ofta iväg från mina vänner på egna äventyr. Det är då all the action happens!
8. Jag blir väldigt, väldigt sällan attraherad av boyz med "perfekta" utseenden. Perfekt är tråkigt, fulsnyggt är bättre.
9. Jag är mycket av en grammatik-Hitler och lite av en besserwisser. Mår psykisk dåligt av särskrivningar och felstavningar, och speciellt om det är jag som står för dem. Det händer sällan, dock. Haha.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0