Platt mage, platt tv, platt allt.

förutom ett par utstickande silikonpattar'

"Ytan är väl kanske vår religion. Det är ju religionens fel att vi blir så jävla knäppa, ju. Vi har levt i flera tusen år med någon religion som fick oss att tro att man ska må skitdåligt i det här livet för att man ska få liva vidare sen. Och sen när man inser att man inte kommer få leva vidare sen, då måste man fylla det här livet med någonting. Då blir det väl yta. Platt tv, platt mage är kanske ingen bra lösning, men det är i alla fall en lösning. Jag brukar lösa det genom att gnälla på allt och alla. Det funkar för mig. Hur du ska göra, det har jag ingen om. Lycka till."

<3

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0