See no evil, hear no evil, speak no evil

Är sådär lagomt ofräsch idag, men det får ni leva med, k?
Håller på att fixa naglarna och det är fan drygare än jag mindes. Tacka fan för att jag inte är en tvångsmässig nagelfixare längre. Nuuu har jag kaffepaus med Kapten Röd, kaffe och cigg. Fint dä! Livet på en pinne och så vidare.
För övrigt är jag så förbannat trött på jultjaffset. Det ska kläs granar, slås in paket, hängas upp fula jävla lampor överallt, det spelas dåliga jävla skitlåtar... VARFÖR? Jag blir tröttare och tröttare på det för varje år som går. Den enda jultraditionen jag diggar är att se Nightmare Before Christmas kvällen innan den förtäsliga domedagen, och det är ju faktiskt min tradition; inte direkt något "tvång."

Det här blir nog min sista julafton, tror jag bestämt. Och näe, jag planerar inte att dö - bara sluta fira skiten.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0