Awesome kväll.

Ingen aning om varför jag skriver vid denna tidpunkt, men datorn är nära belägen och jag har inget bättre för mig. Dansat mycket, druckit öl, skjuts hem, ätit cheeseburgare, så jag är superglad. Inte lika glad över zilch efterfest, men vafan, man kan ju inte få allt här i livet! Nu tänker jag sova godare än godast.
För övrigt har jag lärt mig ett nytt ord på engelska. Detta händer inte så jävla ofta, ska ni veta, då jag alltid varit top of the class när det gäller nämnda språk. I'm gallivanting. All night, every night! Eheheh... roligt ord. Tänk att man kan lära sig saker till och med när man är onykter! Fantastiskt.
Sängen kallar på mig, typ übermycket. Den skriker att den vill ha mig nu på direkten.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0