Dör tristess-döden

Eheh sköningar. Kära vänner som läser detta; ni behöver inte klicka, om jag känner er rätt. Om du däremot finner nöje i extremsporter/att titta på snowboardåkare som fjantar runt; CLICK AWAY. Om du känner mig får du alltså INTE klicka, extremt viktigt... fast näe. Klicka om du känner för det. Kör ba kör!
Alltså, jag är så rastlös att jag avlider vilken jävla sekund som helst nu. Är tydligen spel-nostalgisk idag, så istället för att kötta zombies eller dylikt bänkar jag mig framför mitt gamla PS2 och lirar lite THUG2. Det var ta mig fan inte igår! Undrar hur många gånger jag har varvat det där jävla skitspelet. Haha. Ni får ursäkta min nördighet; ibland klarar jag inte riktigt av att dölja den. 

Saknar att vara en liten folkölsdrickande skitunge med brädan under armen.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0