FML

Jag är så SNYGG med mina cp-poser. 

Efter tjugotusen om och men är jag finally hemma. Inte mycket som har gått rätt idag alls. På grund av vägombyggnad höll jag på att missa bussen då jag fick lov att gå en annan väg, min mobil dog så jag kunde inte lyssna på musik, glömde kaffet i rökrutan och när jag skulle hämta nytt var den ökända väggen fördragen (ni som går/har gått på folkis vet vad jag menar), missade bussen från skolan, skulle köpa cigg men macken var stängd (what the fuck liksom?).
Fick därav traska till ICA istället och missade ännu en buss och när jag väl hade hoppat av på min station glömde jag vägarbetet och försökte gå den vägen jag vanligen går, men det gick ju inte. Så jag fick traska tillbaks och runt hela skiten.
Till råga på allt är vårat vatten avstängt och jag känner för en varmdusch, men tji fick jag där med. FML

Har iallafall gått ner i studietid så det blir plugg cirkus två dagar i veckan och har därmed ingen ursäkt till att inte söka jobb ("Men jag har inte tiiiid... måste plugga" eller "Jag är för trött när jag har varit i skolan till fyra, vill bara heeeem") så det är ju chilldill iallafall. Två lektioner måndag, tre lektioner tisdag och en lektion på torsdagar en gång i månaden, ifall ni är intresserade av när jag kommer infinna mig på våran (inte så) fina lilla folkhögskola. 

Övrig kuriosa om dagen; en journalist eller vad fan han var trodde att jag gick på Skattungby-kursen (de hade kursslut idag, och jag antar att han skulle vara med lite) och började fråga mig massa saker. Jag agerade förvirrat frågetecken och ba "eheh...eeh" och gick ut och rökte. Utan att säga något.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0