HONGRI

Alltså, är det bara jag som känner mig konstant hungrig när jag har sovit för lite? Det är typ mitt sätt att veta att jag behöver sova, då "trött" praktiskt taget är en del av min personlighet. "Hoppsan, nu har jag ätit jättemycket men är fortfarande hungrig, dags för en powernap!" ungefär. Kan ibland bli komplicerat, då "hungrig" även det är en del av min personlighet. Men iallafall. You get the point, hoppas jag.

Spillde nyss kaffe på byxorna. De är relativt ljusa. Det är ta mig fan någon sorts universell lag att har man ljusa kläder på sig spiller man. Eller så är det bara jag som alltid spiller, men helt enkelt missar det när kläderna är mörka... ehe. FRESH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så blir jag också :) så du är inte ensam

2011-11-29 @ 21:22:28

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0