I may look calm...

...but in my head I've already killed you three times.
Dejtat Ellan på AF, och käkat sen frukost på Kaffestugan med henne och Cissie.
Seriöst, människan jag pratade med på förnedringen betedde sig som att jag var fem år och inte visste vad ett CV är, ungefär. Inte så jävla smart att lufta sina åsikter här kanske, men det skiter jag i. Var länge sedan jag kände mig så totalt dumförklarad. Ska skaffa jobb själv och trycka arbetsintyget under näsan på honom.
Nej, jag har inge färdig gymnasieutbildning och det beror på att den skolformen helt enkelt inte passade mig. Alla är olika, och detta betyder inte på något sätt att jag är efterbliven. Däremot "engagerade jag mig i min framtid" genom att efteråt studera på folhögskola. Detta betyder heller inte att jag är dum i huvudet eller har lägre intelligens än någon annan. Detta betyder bara att jag aktivt sökte/söker efter ett alternativ som är bättre anpassat till mig, och där jag därmed kan trivas bättre/lära mig mer/utvecklas som människa.


Dessutom är mitt hår äckligt. Jag lever ju i lilla landet tvärtom där allt nytvättat hår är cirkus det absolut värsta som finns. Har vräkt i tio liter saltvattenspray, mousse och hårspray men det är lik förbannat så där äckelpäckel-lent.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0