Intressebollen studsar snabbare än någonsin

Tjenixen peepz!
Var dödare än döden själv imorse, ont i varenda millimeter. Så jag stannade hemma och kurerade lite och VIPS så mår jag bra igen! Bra att jag pluggar två dagar i veckan och är borta en... hehe. Well well, får makea up för det på min ensamma lilla samhällslektion på torsdag. Nu är jag iallafall lagomt uttråkad och har ingen film att kolla, så planeringen failade lite. INTE GLAD. Måste egentligen ner på stan och kolla om studion har öppet meeeen... jag orkar inte. Lat_b-rud_92. Ska ner på arbetsförnedringen imorgon ändå, så bara att hålla tummarna på att hålet inte växt igen vid det laget! Tjillevippen.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0