Jag ler åt det som varit och vinkar adjö...

"...har lovat att skratta åt livet minst en gång innan jag dör. Fumlar för att hitta avtryckaren till geväret och ser inte skogen för kalhygget är i vägen."

Skriver in på mig på arbetsförnedringen och flinar åt hur mesig jag vägrar vara. "Det är aldrig för sent att ge upp," sa en människa jag ser upp till för många månader sen, och jag garvar och skriker AGREED!

Problemet med tid, har jag insett, är att den för eller senare tar slut. Oavsett om vi vill det eller inte tickar våra klockor vidare och det som var rätt då kommer inte alltid vara rätt, och det är definitivt inte rätt nu. Det finns en tid och en plats för allt, men den tiden och platsen är annorlunda du.


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0