Lite mesig och förkyld och trött på Schweden.

Genomsnittliga livslängden på kvinnor i Sverige är 80,9 år. Det betyder att om jag bor kvar här resten av mitt liv och har "tur" kommer jag behöva genomlida ungefär 554,4 snoriga, kalla, och hostiga månader fyllda av misär och förlorad livslust. VILL INTEEEE. I'm out, vilka hänkar? Palla lilla landet lagom med jante hit och jante dit, liksoooom. Blöh. Måste bara kirra ett kneg och jobba arslet av mig ett litet tag men vafaaan. Det är bättre att jobba arslet av sig i tolv månader än att frysa ihjäl i 554,4 månader. Am I right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt på, palla kyla <////3

2011-11-09 @ 22:58:50
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0