Memories in blue

Jag saknar Decadent Lifestyle. Typ übermycket. Har ett stort tomrum i min själ, typ.

Jag har för övrigt blivit en mail-nazi. Allting därinne i den digitala världen är så fanatiskt organiserat att jag blir lite rädd för mig själv och bah "fan, måste skaffa ett liv." Och varje gång jag loggar in blir jag hur /sadface som helst om det inte står Inkorgen (1) (helst mer, då blir jag jättelycklig). Vill typ ta livet av mig om jag inte har fått lite reklam eller rabatter eller någon som har skrivit till mig på riktigt (!!!!). Då blir jag helt lyrisk och typ skuttar upp och ner/hjular av upphetsning.

Ahhmenjustja. Sova var det ja. Ehehh kan tydligen inte skriva på nätterna. Korrekturläste och hade skrivit "rätt" istället för rädd och "lyrik" istället för lyrisk. Bah men det är ju inte ens rätt oooord! I'm a grammar-nazi, yes, I am. PÖSS GODNATT

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0