Pizza och annat viktigt.

Alltså, jag har tänkt på en grej relativt länge (förra året fick jag svar på frågan "varför fastnar teflon i stekpannan om inget fastnar på teflon?" och det hade jag funderat på i typ fyra år) (jättelång parentes). Pizza är ju jättemegasupergott, och det vet vi väll alla? Bra.
Hur kan det komma sig att det säkerligen skulle vara jätteäckligt med pizza-smoothie? Vågar inte testa, men är rätt säker på att det skulle bli megavidrigt. Man ändrar ju inga ingredienser liksom, utan bara kör ner en pizza i en mixer. Och eftersom man varken tar bort eller adderar nått, borde det smaka på ett ungefär likadant som innan. Men BAM, du har nu förvandlat något übergott till spya ungefär. Det är ju jättekonstigt att konsistens och utseénde kan betyda så mycket. 

Ungefär sånna här världsproblem ligger jag och funderar på under sömnlösa nätter. Förresten, hur stört är det inte att the US Congress numera klassar pizza som en grönsak?! Nej, skojar inte. Och visste ni förresten att "congress" kan översättas till "ha sex" (giggity giggity)? Nu har ni kanske lärt er nått nytt, och det är ju jättebra! Tänk att man kan lära sig saker från mig. Ehehe...
Fortfarande konfunderad över pizza-grönsak-grejen. Har varit det ett tag nu och kommer vara det länge. Jösses... amerikaner. Jag borde bli president och styra upp det här. Å andra sidan... om hela världen skulle anamma detta vore ju jag klassad som jättenyttig.

"After some debate, Congress voted that anything containing two tablespoons of  tomato sauce can be labelled a vegetable, putting pizza into the vegetable category."


Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0