Sickness in the fast food world

Åååeeh, vill tatuera mig mera. Antingen fortsätta på armen eller börja på andra armen. Den tomma känns så jäkla... tom. Haha. Känner mig lite som hon Montazami - naken, rädd, exposed, eller vad fan det var.
Funderar även på att bli vegetarian igen. Det har liksom legat och gnagit i bakhuvudet på mig sen jag började äta kött igen. Men ack, så jobbigt (säger jag som preachat till nyfikna köttätare i flera år om hur superenkelt det är att inte käka skiten). Näe, men det blir en jobbig omställning. Sen fina fisken efter en vecka eller så. Intressesmurfarna dör.

På tal om kaktusar har jag ett blåmärke på rumpan. Det firar vi med att lyssna på lite mjusiiic.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0