The fifth of november

"Remember, remember, the fifth of November, the gunpowder treason and plot, I know no reason why the gunpowder treason should ever be forgot"



Och nu när jag ändå är inne på det kan man ju undra om facebook överlever dagen... Anonymous har ju lyckats för, om man säger så, haha. Om det nu är dem som är i farten över huvudtaget, vilket det förmodligen inte är, då de förnekar skiten. Någon är det ju iallafall, copycats eller inte. Clash of the titans om det är dem! How exciting.
Ansiktsboken är nog rätt prepared vid det här laget också, så att säga. Kan bli spännande. "Dänn såm lever får sä," tänker jag på klockren dalmaslingo. Eller inte. Har ont i nacken ifall ni är nyfikna. Hemskt jobbigt, är det. Nu film, kthnxbai

Edit; Såg det här nu. Oh, the dissapointment... hade helt missat. Sitter väl en bunt wannabees och ddosar. I och för sig; "We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us - always." Sorry för nördsnack. Kan inte alltid hålla min inre nörd i shack. MÅSTE HA EN OUTLET GAAHAH

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0