Bandit queen och mjölkdrickande.


Alltså vad fan är grejen med mig och mjölk?
Jag vet att jag kommer må dåligt om jag dricker det. Jag vet att jag inte tycker att det är gott. Jag vet det inte finns en enda bra grej med att dricka mjölk.
Men ändå envisas jag. Är det inte oboy är det pannkakor, är det inte pannkakor är det smoothies, och är det inte smoothies får jag den briljanta jävla ideén att dricka ett helt fucking glas rätt upp och ner.
Sen gråter jag av smärta och illamående i en hel djävulsdag ungefär, utan att få ut ett scheisse av det. Förbjuden frukt, liksom. Can't resist it. Samma med choklad. Choklad är übervidirigt, men deeeet tänker ju inte smarta Sarah på när hon står i affären med full blown sockerabstinens.

Bild och musik så jävla orelaterade till texten de bara kan bli.

Kommentarer

Skriv och få en kaka! Jag lovar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0